FANDOM

 Introduction

Όπου υπάρχει φως αναπόφευκτα υπάρχει και σκότος. Δυο αντίθετοι πόλοι έλξης, κανένα από τα δύο δεν μπορεί να υφίσταται χωρίς την ύπαρξη του άλλου.

Είμαστε η σκοτεινή πλευρά της ύπαρξης, μια αλήθεια που δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί αλλά πολλοί δεν μπορούν να την αποδεχθούν.

H παράδοση του Dark Thaumaturgy αποτελείται από μάγους που αντλούν τις ικανότητες τους από δυνάμεις του σκότους και από ανίερα πλάσματα.

Goetics:

Αρχικά απλοί άνθρωποι οι οποίοι κάποια στιγμή στη ζωή τους ήρθαν σε επαφή με κάποιον δαίμονα και προχώρησαν σε μια συμφωνία μαζί του. Η ψυχή του πλέον ανήκει στον δαίμονα και ως αντάλλαγμα μπορούν να χρησιμοποιούν μαγεία.

Necromancers:

Οι δραστηριότητες τους περιστρέφονται γύρω από τον θάνατο και τη χειραγώγηση αυτού ως όπλο για την εκπλήρωση των σκοπών τους.

 Spells

Assault

2 φορές την ημέρα (3 για τους Goetics)

Ο μάγος εξαπολύει ένα κόκκινο πακέτο το οποίο σε οποιαδήποτε επαφη με τον στοχο προκαλεί έκρηξη. Αν το πακέτο χτύπησε την ασπίδα του στόχου, αυτή καταστρέφεται και ο ίδιος δέχεται αυτομάτως ένα καίριο πλήγμα στο άκρο που την κρατούσε. Αν επιφέρει Solid Hit τότε προκαλεί δύο καίρια πλήγματα στον Κορμό, ενώ αν επιφέρει Grazing Hit προκαλεί δύο καίρια πλήγματα στο κατάλληλο άκρο (και στις δύο περιπτώσεις, άνευ κάποιας ιδιότητας, ο στόχος πέφτει ετοιμοθάνατος).

Ω! Σκότος παντοτινό αφάνισε τον εχθρό αυτό Επίθεση !

Immobilization

2 φορές την ημέρα (3 για τους Necromancer)

Ο μάγος αφού ακουμπήσει τον στόχο πρέπει να πει δυνατά το ξόρκι. Με την ολοκλήρωση της επίκλησης και την προφορά της λέξης κλειδί "Αναίσθητος" ο στόχος παραμένει σε αυτή την κατάσταση για 10 λεπτά.

Σκοτάδι στην ψυχή σώμα χωρίς Βουλή.

Dark Armor

2 φορές την ημέρα

O μάγος επικαλείται σκοτεινες δυναμεις που τυλίγουν το σώμα του και τον προστατεύουν από λάμες σπαθιών και άλλους υλικούς κινδύνους. Για τα επόμενα 10 λεπτά λαμβάνει 3 Πόντους Θωράκισης (Δεδομένου οτι δεν φοράει πανοπλία)

Άρχοντες του κάτω κόσμου και δυναμεις του Ερέβους
Εσας καλώ !
Ήθε το σκοταδι το παντοτινό, να προστατεύσει το σώμα αυτό.

Witchsight

2 φορές την ημέρα

Όταν το ξόρκι ενεργοποιείται ο μάγος αποκτάει την ικανότητα να βλέπει και να έρχεται σε επαφή με υπάρξεις του πνευματικού κόσμου που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα είχε την ικανότητα να δει, όπως: πνεύματα, ψυχές νεκρών, χαρακτήρες που βρίσκονται σε αστρική μορφή ή άλλα πνεύματα. 'Όποιος χαρακτήρας έχει την ικανότητα του witchsight έχει μια απροσδιόριστη αίσθηση όταν ένα άυλο πλάσμα βρίσκεται κοντά του.

Με τις δυναμεις του σκότους για οδηγό
σε επαφή επιθυμώ να 'ρθω , με ότι δεν ανήκει στον κόσμο τον απτό  

Life Siphon

1 φορά την ημέρα

O μάγος ενεργοποιώντας αυτό το ξόρκι αποκτάει την ικανότητα να μεταφέρει ζωτική δύναμη ανάμεσα στο θύμα και είτε στον εαυτό του είτε σε κάποιον άλλον χαρακτήρα. Την ώρα που εκτελεί το ξόρκι πρέπει να είναι σε επαφή και με τα δύο άτομα. το θύμα εάν είναι υγιές ή τραυματισμένο πέφτει ετοιμοθάνατος ή λαβωμένος. Εάν είναι ετοιμοθάνατος ή λαβωμένος τότε πεθαίνει. Αυτός που επωφελείται από το ξόρκι μπορεί να γιατρέψει ένα άκρο δικό του ή άλλου ή να σταθεροποιήσει έναν άλλον χαρακτήρα.

Για να γιατρευτεί ότι προηγουμένως είχε φθαρεί
από 'σένα παίρνω δύναμη ζωτική. 

Raise Minion

1 φορά την ημέρα (3 για τους Necromancer)

Ο μάγος πρέπει να αγγίξει έναν νεκρό χαρακτήρα και να αρχίσει το ξόρκι, μόλις αυτό ολοκληρωθεί πρέπει να δέσει ένα μαύρο πανί είτε στο κεφάλι είτε σε κάποιο άλλο εμφανές σημείο του παίκτη. Τότε ο στόχος ανοίγει τα μάτια του και έχει αναστηθεί σαν δαιμονικό ή νεκροζώντανο πλάσμα ως υπηρέτης του μάγου και πρέπει να υπακούσει τις εντολές του για τα επόμενα 10 λεπτά. Για τη διάρκεια του ξορκιού λαμβάνει 5 πόντους θωράκισης (αγνοώντας υπάρχοντες πανοπλίες). Το πλάσμα όμως μπορεί να σκοτωθεί με το πρώτο καίριο πλήγμα. Μόλις λήξει η διάρκεια του ξορκιού, πέφτει στο έδαφος νεκρό όπως ήταν και πριν. .

Οι necromancer δεν είναι ανάγκη να κάνουν το ξόρκι πολλαπλές φορές για να αναστήσουν παραπάνω απο έναν στόχο, πολύ απλά, καίνε παραπάνω από μια χρήση του ξορκιού αρκεί να ακουμπάνε και τους δυο στόχους κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης του ξορκιού.

Με τις δυναμεις του σκότους εσένα καλώ, να επιστρέψεις στον κόσμο αυτό.
Για δέκα λεπτά τις υπηρεσίες σου απαιτώ, ότι και αν επιθυμώ εσύ να έχεις για σκοπό
Rise my minion !

 Rituals

 Astral Gate

Ritual, 1 φορά την ημέρα

Ο μάγος σχεδιάζει ένα κύκλο ή οβάλ στο έδαφος (με κάποιο ειδικό σκοινί ή κορδέλα με τα κατάλληλα μαγικά σύμβολα), εισέρχεται στον κύκλο και κάθεται τουλάχιστον για 30 δευτερόλεπτα διαλογιζόμενος, στο πέρας των οποίων μπορεί να κάνει το ξόρκι μέσα στον κύκλο. Αν κάνει το ξόρκι, για τα επόμενα 10 λεπτά ή έως να εξουδετερωθεί το ξόρκι, ο μάγος είναι άυλος και αόρατος σε όποιον δεν έχει τις απαραίτητες μαγικές αισθήσεις, και μπορεί να κινηθεί ελεύθερα. Δεν μπορεί να επηρεάσει το περιβάλλον του με κανένα τρόπο ωστόσο, αλλά μπορεί να σπάσει το ξόρκι πρόωρα. Όπως κι αν τελειώσει το ξόρκι, ο μάγος για τα επόμενα 10 δευτερόλεπτα πρέπει να μείνει ακίνητος και είναι ευάλωτος σε ο,οτιδήποτε (δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του).

Domination

Ritual, 1 φορά την ημέρα

O στόχος που έχει πέσει θύμα του τελετουργικού καλείται να ακολουθήσει την εντολή που θα του δοθεί από τον μάγο. Αυτή η εντολή μπορεί να είναι οτιδήποτε από ένα απλό "πάλεψε για εμένα" μέχρι κάτι πιο σύνθετο όπως τον εξαναγκασμό υπογραφής πολιτικής συμφωνίας. Παρ'όλα αυτά το dominate μπορεί να σπάσει με τον θάνατο του στόχου, καθώς χάνεται η σύνδεση με τον μάγο και η ψυχή γυρίζει αναγεννημένη. Ο μάγος πρέπει να ακινητοποιήσει το θύμα του είτε με κάποιο ξόρκι είτε με σχοινί και να φτιάξει έναν κύκλο ( χάραγμα, πέτρες) μέσα στον οποίο θα βρίσκονται και αυτός και ο στόχος. Με το ένα χέρι πρέπει να ακουμπάει τον στόχο και σε στάση διαλογισμού να αρχίσει το τελετουργικό. Μόλις ολοκληρωθεί μπορεί να ζητήσει από τον στόχο αυτό που επιθυμεί. Ο στόχος δεν έχει άλλη επιλογή από το να υπακούσει. Το dominate δεν μπορούν να το διαισθανθούν άλλοι παίκτες εκτός εάν είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει αλλόκοτη συμπεριφορά στον χαρακτήρα και να κινήσει υποψίες στους συμμάχους του.

To σκοτάδι του κάτω κόσμου και αυτοί που το διαφεντεύουν 
εξουσία πάνω σε εσένα επιθυμούν οι σκοποί τους για να πραγματοποιηθούν
οι κοινοί θνητοί ανήμποροι μπροστά στη δύναμη τη μεταφυσική, 
δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να υποταχθούν και να κάνουν την προσταγή πραγματική
ότι από εσένα και να ζητηθεί στο τέλος πρέπει να πραγματοποιηθεί
άλλη επιλογή δεν έχει η ψυχή αυτή παρά να κάνει αυτό που της έχει υποδειχθεί 
όταν οι άρχοντες ποθούν κάτι, τρόπο θα βρουν μέσα από την απάτη
την ελεύθερη βούληση καταργούν οι σκοποί τους για να επιτευχθούν
ότι από εσένα θα ζητήσω εγώ, εσύ πρέπει να κάνεις χωρίς δισταγμό. 
Dominate!  

Dark contract

Ritual, 1 φορά την ημέρα (Goetic Only)

To dark contract δίνει τη δυνατότητα στον μάγο να δημιουργήσει ένα ¨συμβόλαιο¨ με την υλική μορφή ενός παπύρου. Το συμβόλαιο μπορεί να παρέχει τις υπηρεσίες του μάγου σε κάποιον μια κάποια αποστολή με αντάλλαγμα κάποια υπηρεσία ή κάποια πληρωμή προς τον μάγο από το άτομο που επιθυμεί το dark contract. Επίσης ο μάγος μπορεί να αναγκάσει κάποιον να υπογράψει ένα dark contract είτε με την απειλή φυσικής βίας είτε με ψυχολογική βία, αλλά πρέπει να το υπογράψει το άτομο χωρίς την επήρεια μαγικού εξαναγκασμού (χρειάζεται ελεύθερη βούληση). Από τη στιγμή που το συμβόλαιο υπογραφεί είναι δεσμευτικό και όποιος το έχει στην κατοχή του μπορεί να εξαναγκάσει το άτομο που δεσμεύεται από αυτό να υπακούσει στο περιεχόμενο του συμβολαίου ή να υποστεί τις συνέπειες. Ο πάπυρος έχει γίνει αντικείμενο του παιχνιδιού πλέον και μπορεί να κλαπεί, ωστόσο μπορεί να καταστραφεί μόνο από ισχυρά ξόρκια όπως το destruction των Hermetic. Η επίδραση του Dark contract δεν μπορεί να σπάσει με κανέναν τρόπο με απλή πρόσβαση στον στόχο, αυτός που επιθυμεί την καταστροφή του συμβολαίου θα πρέπει απαραιτήτως να έχει στην κατοχή του τον πάπυρο.

Εκτέλεση:

Ο μάγος και το άτομο που επιθυμεί το συμβόλαιο ή έχει εξαναγκαστεί σε αυτό πρέπει να βρίσκονται μέσα σε έναν κύκλο, ο οποίος έχει δημιουργηθεί από τον μάγο είτε με χάραγμα είτε με πέτρες. Μέσα στον κύκλο αρχικά ο μάγος πρέπει να κάνει 30 δευτερόλεπτα διαλογισμού, για να μπορέσει να συγχρονιστεί με τις δυνάμεις του σκότους. Στη συνέχεια καταγράφει στον πάπυρο τη συμφωνία και ο επωφελούμενος ή αυτός που εξαναγκάζεται υπογράφει το συμβόλαιο με το αίμα του για να ενισχυθεί η δέσμευση.

Διδαχές

Goetic

  • Μπορούν να εκτελέσουν το ξόρκι Assault μια επιπλέον φορά τη μέρα
  • Goetic Pact : Κατά τη διάρκεια του event δίνεται στους goetics στόχοι (υποδιπλάσιοι του αριθμού τους) που καλούνται να ολοκληρώσουν μέσα στη μέρα. Οι goetics που θα τα καταφέρουν έχουν δικαίωμα στο επόμενο event να πάρουν ένα από τα παρακάτω οφέλη.
    • Knowledge : Μπορεί να εκτελέσει ένα ξόρκι από άλλη παράδοση με πάνω από μια χρήση και το προσθέτει στα ξόρκια που μπορεί να εκτελέσει μια φορά την μέρα.
    • Power : Ένα ξόρκι που γνωρίζει μπορεί να εκτελεστεί 2 επιπλέον φορές την μέρα.
    • Vigor : Αναρρώνει στο μισό του χρόνου από τραυματισμους (Θεραπευτήριο η Ξεκούραση(Rest))
    • Demon Knight: Μπορεί να εκτελεί ξόρκια ακόμα και αν φοράει πανοπλία η κρατάει όπλο (Πάντα χρειάζεται ένα χέρι ελεύθερο)

Necromancy

  1. Μπορούν να εκτελούν το ξόρκι Raise Minion 2 επιπλέον φορές την μέρα
  2. Μπορούν να εκτελούν το ξόρκι Paralyze 1 επιπλέον φορά την μέρα